:-)

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



شکلک کاراکتری 2365



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت13:25---9 خرداد 1393
باشه ببخشید کمی تند رفتم خب بابا مژگان دوست دارم دیگه چیکار کنم خبببخشید

خوندی ریاضیو عشقم؟


پاسخ:نه همونقد ک دیروز خوندمه با سمانه از سمبوسه درست کردیم توش اسم بچهارو نوشتیم بعد صب کن بذارم ببین


alireza
ساعت13:23---9 خرداد 1393
خب گذاشتی تو اسکایپ دیگه
پاسخ:من نمیدنستم نشون میده چون با گوشی عضو شدم باید میذاشتم الان ورداشتم توام حرف دهنتو بفهم ینی چی بدم نمیاد مزاحمم شن اه


alireza
ساعت13:20---9 خرداد 1393
salasaaaam
پاسخ:من شمارم همه جا میذارم؟


leily1D
ساعت20:53---7 خرداد 1393
لحن تو بده

میخوام برم سورو ببینم بنمازم بکپک

فردا7پاشم بدرسم
پاسخ:نه بخدا باش بای


leily1D
ساعت20:50---7 خرداد 1393
.....


من رفتم


بای
پاسخ:چیشده الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو دو باره قضاوت زود کردی؟

پاسخ:لیلی مامانینا اومدن داریم میریم بای


leily1D
ساعت20:47---7 خرداد 1393
تو خیلی خوشگلتری؟

مزگان حواست هس داری چ میگی؟
پاسخ:چی گفتم مگه؟ تو خوشگلی دیگه اینو گفتم چی گفتم مگ؟


leily1D
ساعت20:44---7 خرداد 1393
ینی ممتاسفم



تو این مسله شک داری ؟



ینی تو خوشگلتر اونایی ینی چ ؟



زبونت نیش داره ها



حواست باشه







بای
پاسخ:ن باباااااااااااااا

لیلییییییییییییییی

جدیدا حرفامو ب منظور بد برداشت میکنیاااااااااا

بای؟

پاسخ:من اصن منظوری نداشتمممممممممممممم
بخدا

پاسخ:اونا شبی میمونن تو خیلی خوشگلتری از علی بپرس ب اونم گفتم


leily1D
ساعت20:38---7 خرداد 1393
راستس میگفتی شبیه عمم
پاسخ:مگ اون عمتو میشناسه!؟

پاسخ:علی پرسید بره یا نره من گفتم نرو بعد رف البت من دیر دیدم اااااااااااااااااااااه تو روحم


leily1D
ساعت20:37---7 خرداد 1393
بابا میدونم کودومو میگی ولی نمیدوستمش

میگم علیرض یکی ب من گف خوشگل(حالا بیا ضایع کن) یکی ب عمو مهرداد و زنش!!!
پاسخ:ینی تو خوشگلتر از اونایی؟؟؟؟؟؟؟


leily1D
ساعت20:34---7 خرداد 1393
گه خوردی گذاشتی


من اون عکسو نمیدوستم


بدافتادم
پاسخ:نه اونی ک تو گوشیم دیدی گفتی خوب افتادیم احمق
پاسخ:کفش قهوه ایاتو پوشیدی دوسشون داری


leily1D
ساعت20:32---7 خرداد 1393

پایینی فتوشاپه
پاسخ:خاااااااااااااااک تو سرممممممممممممم
جاستینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقد عوضیییییییییییییییییییییییییییی
اییییییییییییییییی

پاسخ:زنه چ خرذوقه



leily1D
ساعت20:31---7 خرداد 1393
خال خدیج واس چ هیچ نمگف؟کجا

؟
پاسخ:خال خدیج چی بگه؟؟چی کجا؟؟ راستی تو اسکایپ حرفیدیم باهاشون فقط اونا میتونستن مارو ببینن ما نمیتونستیم بعد اون عکسمون ک باهم تو پارک بودیم(پروانه)الی داش علف میخورد! اونم گذاشتم دید همون ک خوب افتادی


leily1D
ساعت20:30---7 خرداد 1393
چطور ریاضی حلیدی؟

عکسمو دید بالاخر چ گف؟
پاسخ:اینجری میگفتم:چاقولاغرع؟جملع مشترک؟هیچکدام؟هردو؟واقعا؟! گف چشموابرو خوشگله


leily1D
ساعت20:29---7 خرداد 1393
چرا نگفی تبریزه؟

خو رفته خودشیرینی دیه

خال خدیج داش مینفسید فقط؟ینی چ؟

home alone baby?
پاسخ:یادم رف نبابا خودشیرینی واس عمومختار!! عمرا بابام الان بخدا همش میگه اونو بیار اینو ببر!! میشناسمش دیگه خال خدیج ن علیرض هیچی نمیگف ینی یس بیبی


leily1D
ساعت20:26---7 خرداد 1393
نع خیلی پروییدیا
پاسخ:چی نع؟چرا؟؟؟؟؟
پاسخ:لیلی ب عمومهردادو زنش گف خوشگل!!! همون عکسشن ک میدیدیم میخندیدیم!!


leily1D
ساعت20:25---7 خرداد 1393
تو ک زدی رو دس من


مگ تنها خونه ای ک صحبتیدی


کیارفتن باباتو ببینن؟خاله؟


علیرض چ گف


دیووووونم کردی
پاسخ:بابا تبریزه دیه...من نمیدونم علیرض چرا رف الان بابام همش بش میگه زغالو بیار اونو وردار اینوبیار!!!
بخدا
خال خدیج
هیچی فقط داش نفس میکشید
بعد گف ریاضیمو بخونم
بعد چنتا ریاضی داد بحلم منم عصاب نداشتم چرت میگفتمااااا
دیوانه سد

پاسخ:اره مامانینا با خال رفتن بیرون


leily1D
ساعت20:23---7 خرداد 1393
ای کوفت بگیری دختر



خو عین چلا میحرفی
پاسخ:منو ادم کنااا ابرو نذاشتم واس خودم

تازه الانم رفتن بابای منو ببینن

پاسخ:نمیخاستم جرف بزنماااااا مثلا!!!
تازه اومد وسطش ی چیزی بگه پریدم گفتم تو گوش کن!!!
خخخخخخخخخخخ

پاسخ:لیلی من تنهااااااااااااااااااام


leily1D
ساعت20:18---7 خرداد 1393
اگ عین ادم بحرفی دیگ واقعا هیچ ا دنیا نمخوام





پاسخ:چی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:من عین حیوون میحرفم
پاسخ:لیلی الان داشتم با علیرض مبجرفیدم
انقد تند حرفیدم هیچی نفهمید
تو دلش میگف کی من خفه میشم!
بخدا

پاسخ:بعد جالب اینه ک نمیخاستم بحرفم


leily1D
ساعت20:15---7 خرداد 1393
شاید فک کرده همه عین منن
پاسخ:ها؟


leily1D
ساعت20:14---7 خرداد 1393
جان؟

پ چطور گف؟
پاسخ:نمیدونم


leily1D
ساعت20:08---7 خرداد 1393
چطور نشونیدی؟
پاسخ:تو قسمت چت اسکایپ هی عکس پروفایلو عوض میکردم!
گف خوشگلی
مخصوصا چشو ابروت
البت اینجوری نگفتا

پاسخ:منظورش همین بود!! عکسه انا رو نشون دادم بیحجاب بود بعد تعجبید


leily1D
ساعت19:10---7 خرداد 1393
خو بروو بحرف

بای
پاسخ:تموم شد حرفموووووووووون


leily1D
ساعت19:05---7 خرداد 1393
گمشدی رفتی؟


هررررررررررررررررری
پاسخ:ن هستم هنوز داشتيم با خال ميحرفيديم عليرضا ام لال شده بود
پاسخ:عمت ک نیس توش؟


leily1D
ساعت19:00---7 خرداد 1393
خوب و زخرمار

خوب و زهر حلاهل(!)

خوب و مرض

بخاطر همینه میگم هیچ بت نمگم

فقط میزنی برجک ادم

اه
پاسخ:ن عجقم داشتيم با خال خديج ميحرفيديم


leily1D
ساعت18:54---7 خرداد 1393
http://instagram.com/p/ogoQSFMej7/#
پاسخ:خب


leily1D
ساعت18:46---7 خرداد 1393
اهنگه رو تازه کشفیدم نفس بود

بهتر پیانو بود

علی ک.؟
پاسخ:بنیامین؟؟؟؟؟؟اره نفسه علی داره تو اسکایپ خاله اینارو پیدا میکنه!


leily1D
ساعت18:44---7 خرداد 1393
پیانوهه عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااالی بود

حساس حس لمس دس گلی ک بهم دادی

همگی میدلیم
پاسخ:اره خیلی خوبه هی دله من داره با دلت میدله


leily1D
ساعت18:42---7 خرداد 1393
قالبو میگم
پاسخ:اهان:-)خخخ


leily1D
ساعت18:40---7 خرداد 1393
بیشتر از گلای کنار پستا خوشم اومد
پاسخ:من گل گذاشتم؟ لیلی اون پیانوعه بغل وبمو دیدی چقد خوبه!؟


leily1D
ساعت18:39---7 خرداد 1393
زهر رو اب بخندی

این قشنگ بدنی

خوشمله

دخترونه و ملوس تقریبا
پاسخ:چی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:,سـاعت 18:21 نويسنده mozhgan*
miss-o