سوسمار

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



http://8pic.ir/images/98103975530072690790.jpg

این شبیه چیه؟

سوسمارخنده

و خون اشاماخنده



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت6:52---1 مرداد 1393
سلیقم ک هنوزم تعریفی نداره ولی من از اول میگفتم این سوسی قیافش داغونه
پاسخ:خوبه ميدوني! افرين افرين


fatemeh
ساعت21:41---30 تير 1393
این یکیییییییییی و باهات موافقم بد جووووووووووور
پاسخ:ايول بابااااا با سليقه شدييي


leily1D
ساعت18:47---7 خرداد 1393
حرفم درباره غربیا بود

استفاده ا کلامات اجنبی ک معادل فارسی انها مفهورم را ب درستی ارضا نمیکند

مجاز است
پاسخ:حفه بابا مهم اینه من بفهمم ک نفهمیدم


leily1D
ساعت18:45---7 خرداد 1393
ینی مشهور بودن
پاسخ:اهاااااااااااااان تو فارسی رو پاس بدار


leily1D
ساعت18:41---7 خرداد 1393
ولی واس من مهمه ک زین نباید زندگیشو تو جو سنگین fameبودن ببازه

پشتشونم حتی بد پاشیدنشون
پاسخ:نمنه؟فیم؟ینی چی؟ منم


leily1D
ساعت18:37---7 خرداد 1393
چرا اینستا نساختی واسم؟


در جواب اینک بگم میگی بچه هامون کلی عکسو اینادارن:


بهتم گفتم طرفدارای وان دی دو نوع اند:


1-دختر های کوچولویی ک حتی اگر دبیرستانی باشن ا نظر فکری هنو رشد نکردن(مث دوستای تو) و دوس داشتن پسرارو ب پوستر و عکس و گیراوردن دار و ندار زندگی پسرا میدونن و ب همه چ پسرا تتو ها و جی افاشون گیرمیدن وجی افاشون هیت میکنن


2-کسایی اند ک دیگ بچه نیستن(ا لحاظ


فکری) و 80درصد تو کف بعضی ا اهنگای وان دی و روابطون بایکدیگر و فنا گیر کردن و کاریم ندارن ب جی افاشون زیاد(ک شامل من میشه)


گروه اول واندی رو تمام زندگیشون میدونن


گروه دوم وان دی رو بخشی از زندگیشون میدونن


)dont tell me if i give a mot
پاسخ:من از گروه دومم واقعا واسم مهم نی ک هری با لوییه یا زین متاده
مهم اینه ک من دوسشون دارمو ما وظیفمونه هواشونو تو همه شرایط داشته باشیم
جوگیر شدم یهو

پاسخ:بابا میسازم وایسا گوشیه مهسارو گیر بیارم


alireza
ساعت18:35---7 خرداد 1393
مژگان پیدا کردم خخخخخخخخخخخخخخخخخ

منو اد کن alireza ahmadian

یه عکس چشمه
پاسخ:من تورو اد کردم بابا خیلی وقته تازه پی امم دادم بهت:-) بعدم باید خاله اینارو اد کنی ن منو :-) من بگم من تورو پیدا کردم!!؟ خیلی ضایس خودت ایدیتو بفرس ب خال مصومه بزنگه از اسکایپ بهت


leily1D
ساعت18:28---7 خرداد 1393
علیرض اشکال نداره بزرگ میشه ب این کاراش میخنده



.



اینستا ساختی؟



جدید یوسو دیدی؟



عممو دیدی تو تلویزیون عکسشو گذاشته بود اینستا؟



یا بیام...
پاسخ:کدوم کارارم؟؟؟؟؟امیر؟؟؟؟؟نبابا

نه

نه

نه

!!!!

بعدا میبینمشون


^.^
پاسخ:عوض کردم قالبو این خوبه ببینین؟؟میپسندین؟


leily1D
ساعت18:25---7 خرداد 1393
ینی من دوس تدارم؟

گردنبندمو یادت رفته؟

تا سند ندن باور نکرده و نخواهم کرد
پاسخ:نه خو تو اتاق اونارو ندیدی حانیه ک کل اتاقش وان دیه توام دوس داری منم دوس دارم♥♥♥♥


علیرضا
ساعت18:24---7 خرداد 1393
hای بابااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا خدایا لیلی خانم نگا کن بابا همه چیزش شده تتلو هیییییییییییییییییییییی ییییی من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! بد نیستعلی صادقیو دوست دارم
پاسخ: O_o خوبه ک تتلووووو❤ خیلیم خشگل اصن شما بیسلیقه این ๏̯̃๏


leily1D
ساعت18:23---7 خرداد 1393
ااها ینی ما خبر نداریم؟


بابا بچه هاتون پلمبیر ما اب هویج


زرم خودت میزنی


نظرامم ن ویرایش
پاسخ:من کی ویرایش کردم؟؟؟؟؟
ن اخه اونا خیلیییییییی دوس دارن پسرارو
البت شایدم تو راس میگیا❁_❁

…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,• ببین چ خوشمله


علیرضا
ساعت18:21---7 خرداد 1393
دارم رمز اسکابیپو پیدا میکنم اسمت چی بود؟
پاسخ:mozhitataloo
علی قالبم خوشگله؟

پاسخ:ツ


leily1D
ساعت18:20---7 خرداد 1393
محض اطلاع بگم خبر جدایی هفته پیش توسط خواهر لویی فلاتینه تکذیب شد
پاسخ:دوباره تصدیق شد!
پاسخ:ـــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞___________۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ .__________۞


leily1D
ساعت18:18---7 خرداد 1393
فک کنم بچهاتون نقش TMZ رو بعهده دارن

shut the
پاسخ:نخیر زر نزن اونا از اخبار کامل خبر دارن برو ببین


علیرضا
ساعت18:18---7 خرداد 1393
تازه یه مستندم میخام بسازم به اسمه خط اهل بیت علیه بدعت های وارد شده به شیعه ست البته تابستونا الان گرافیکم سوخته نمیشه
پاسخ:بیخیال بابا چه مسلمون اورین موفق باشی


leily1D
ساعت18:15---7 خرداد 1393
کی گفت الونور بهم زدن"؟
پاسخ:بچهامون


alireza
ساعت18:14---7 خرداد 1393
واااااای قراره با چندتا از بچها ی توپ یه اتحادیه تشکیل بدیم علیه هیئت های عزاداری شور و البته تبلیغ ایلام ناب تازه دانشگاه منو به دوتا اتحادیه بعنوان شورای مرکزی دعوت کردن
پاسخ:◕ ‿ ◕ من ک هیچی نفهمیدم احتمالا لیلی میفهمه


leily1D
ساعت18:11---7 خرداد 1393
چیو بهم بگی

الونور چ شده ک میخوای بگی

هری ب کی رسیده جفت پا میام

علیرض کو

چرا دنیا این شکلی شده

shame on your webpage
پاسخ:بابا النورو لوویی بهم زدن دیه احمق هری ب عشقش لویی!!!!!!!!! ایناها با پسرخال من چ کار داری! چون وان دی داره از بین میره!


علیرضا
ساعت18:11---7 خرداد 1393
سلام ببخشید مامان با خاله مینا میحرفید بعد نت ما قط میشه
پاسخ:اخي دلم تنگيد


leily1D
ساعت18:09---7 خرداد 1393
ب امیدی نابودی تو

گمشو بااین قالبت الان میرم عوضش میکنم

یکیکی داری خاطراتمونو میپاکی
پاسخ:كدوم خاطراتو پاكيدم؟بخدا بياي ميكشمت من علشق اين قالبم خو ماشين ميدوستم


leily1D
ساعت18:08---7 خرداد 1393
ابله من مطلب مواد کشیدم زوییسو واست گذاشتم

چ ربطی ب هری و الونور و اینا داره

خدااااا
پاسخ:نه احمق من الان ک 1dگذاشتی یادم افتاد اونم بهت بگم! من ک خوشال شدم :-)


leily1D
ساعت18:04---7 خرداد 1393
چ ربطی ب الونور داره این مسله؟
پاسخ:خب دوس دختر لویی بودا

هووی هری بود!

قالبو عوضیدم صفه رو دوباره بباز ببینیش

پاسخ:علی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید شهید شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:لیلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زین از دست رف تازه دوسش داشتمااااااااااااااااااا ببن پسرات همینجوری دارن نابود میشناااااااااا اه


leily1D
ساعت18:01---7 خرداد 1393
الان رفتم نظررو پاکیدم بت میگم
پاسخ:نیا تو وبم هنگ میکنه


leily1D
ساعت17:57---7 خرداد 1393
برو گمشو این لینک


http://www.1diran5.tk/downloads/6472-%D8%B2%DB%8C%D9%86- %D9%88-%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9 %84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2- %D9%85/%D9%88/%D8%A7/%D8%AF.html
پاسخ:الان اومدی تو وبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لیلی اه
واس من هی خارج میشه
نیا تو مدیریت
دلم خاس حب بدم میاد ازش
راستی تبریکــــــــــــــــــــ
بابت لویی و النور
و هری و لویی خوشبخت میشن!
ب همه میگن ببین کی گفتم

پاسخ:رین تو این لینکه چ میکنه؟


leily1D
ساعت17:56---7 خرداد 1393
ینی بادیوار یکی میشیا سریع توالتو پاک کن

بدو
پاسخ:نمیخااااااااااااااااااام تازشم منظورم داهل توالت بود روم نشد بگم!


alireza
ساعت17:54---7 خرداد 1393
salam
پاسخ:یهو خارجی میشی!


aliireza
ساعت17:54---7 خرداد 1393
وای مامان میگه باهاتون بحرفیم چطوری؟
پاسخ:من چ بدونم خال مصومه میخاس با اسکایپ بحرفین بد فهمیدیم شما میتونین مارو ببینین ما نمیتونیم مامانم پشیمون شد!:-)


leily1D likes taylor swift
ساعت17:51---7 خرداد 1393
هووووووووش



سلام علیرض
پاسخ:منم کشکم دیه!؟ لیلی اون رویا پردازیتو ب علی بتریف! تروخدا


alireza
ساعت17:49---7 خرداد 1393
oooooomadam kojaaaaaaayi???????
پاسخ:اينجا..مامانم داره با مامانت ميحرفه؛)..واي چقد سرعت نت خال اينا خوبهااا


اگه گفتی کیم؟
ساعت19:25---4 خرداد 1393

etefagan khayliyam khoooooooooooooooooooooshgelee
پاسخ:کی؟؟؟ تیلور؟؟؟


پاسخ:شبيه توالته


leily1D likes taylor swift
ساعت20:14---1 خرداد 1393
رفتی؟

میمیری بخبری؟

بخاطر تو اومدم ا درسو زندگی افتادم
پاسخ:نرفتم سرعت نداره نتمون


leily1D likes taylor swift
ساعت20:09---1 خرداد 1393
هوش
بیشور کصافظ سودجو سو استفاده گر
من اینارو گذاشتم تو ببینی یا بدچذاریشون وب؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:,سـاعت 19:45 نويسنده mozhgan*
miss-o