سیروانی

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



واقعنم میگه ها!!!

عاشق تیپ سیروانم ولی اون عکساش ک لباساش خیلی نازرو حال ندارم بذارم!

این پسر جلوییه احتمالا یاشاره ساکسیفون میزنه:-))

 

میپسندم این عکسشوبوسه

 

اخی 

هی

من چشم در راهم این بابام یه خونه فقط بفروشه!!

میدوم میرم کنسرت حمید و فرزادو  سیروان و زاننننننیار و عشقممممممممممممم بنیامین جووونم



نظرات شما عزیزان:

ی تنها
ساعت21:30---22 مرداد 1393
سلام وبلاگتون قشنگ،مخصوص چت دوستان.من فقط خواستم بگم سیروان و خیلی دوست دارم و مازیارم همین طور.و البته خواننده نباید ک خوشگل باشه باید خوش صدا خوشت تیب باشه.

fatemeh
ساعت5:01---4 مرداد 1393
مژگان نگو مازیار خیلی خوبه
پاسخ:ميگم فاطي خيلي زشته! راستي داريم ميريم تبريز جواب ندادم فك نكن نميخام جواب بدما:-)


fatemeh
ساعت7:04---1 مرداد 1393
سیروانیت منو کشته.گفتم که این چه طرز بیان؟!؟راستی مژی این همه عکس خواننده ها از نقاط دور و نزدیک کشور و میزاری احسان مازیار جونم بذا دیگه
پاسخ:خيليم خوبع!خواجه اميري؟احسان عليخاني دوسدارم:-) اخه مازيارو خواجه رو دوسندارمممم


نسی خانوووم
ساعت12:37---29 ارديبهشت 1393
بیخود کردی من هنوزم فرزاد و دوس دارم می خوام تابستون برم کنسرتش شاید حدیثم بیاد
پاسخ:منم اگه بشه كنسرت حميدو فرزادو سيروانو ميرم تابستون ولي حميدو ك ميرم،فرزادم ك ميرم
پاسخ:با حديث اينا خيلي ميحرفي؟ فك كنم پارسال بزور با منو ليلي ميحرفيدنا امسال يدونه اسم ندادن،حورا ك هيچي حديث يبار داد فقط


نسی خانوووم
ساعت20:48---25 ارديبهشت 1393
اقا فرزادا و اقا زانیار . افتاااااااد
پاسخ:هوش...تو ک دیه فرزاد دوس نداشتی!! زانیارم خودم میدوستمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:,سـاعت 18:57 نويسنده mozhgan*
miss-o